Een korte update - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu Een korte update - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu

Een korte update

Blijf op de hoogte en volg Dorien

28 Februari 2016 | Thailand, Bangkok

Dit keer een korte update van afgelopen tijd.

Afgelopen week stond weer in het teken van school, dit keer gingen we een middagje naar de fabriek van Heineken hier in de buurt. Dat was natuurlijk totaal niet erg! We kregen allerlei dingen uitgelegd over het biermerk, onder andere dat alles ingrediënten vanuit Europa deze kant op komen en dat alleen het water hier wordt toegevoegd. De locatie van de fabriek is wel gekozen op de kwaliteit van het water, daarom zit de fabriek niet midden in Bangkok. Daarnaast heeft de overheid veel te zeggen hier wat betreft reclame, het is onder andere verboden om reclame te maken voor alcohol waardoor de marketing voor Heineken en andere alcoholmerken nogal verschilt van Nederland. Al met al een leerzame middag en de biertjes die we mochten nuttigen op het einde van de rondleiding smaakte goed!

Dit weekend zijn we bij Sita Villa gebleven, hierdoor konden we de leuke dingen hier in de buurt eens opzoeken.
We zijn zaterdag naar een grote Siam Center geweest, dit is een luxe shoppingmal waar genoeg te beleven was.
S’avonds hebben we gegeten bij een robotrestaurant. Hier werden we geserveerd door robots, ze deden ook dansjes dat paste bij de muziek, erg leuk om eens mee te maken!
Zondag zijn we lekker wezen zwemmen en hebben we maar een inhaalslag gemaakt op ons huiswerk.

Komende week staan er leuke dingen op het programma want Roos en Nina komen langs voor drie weken! Ik heb er erg veel zin in en we zijn al leuke dingen aan het plannen voor in de weekend, waarschijnlijk wordt het een jungle tour!

Ik vind jullie reacties echt super leuk om te lezen, bedankt!

Ik hou jullie op de hoogte,

Liefs!

  • 02 Maart 2016 - 21:13

    Johan Beijk:

    Hoi Dorien.Niet een lang verhaal maar wel weer interessant. Dat je daar een Heineken biertje kan drinken is toch ook wel weer bijzonder en dat die fabriek daar staat om het zuivere water vind ik wel heel apart
    Ik dacht dat we hier toch ook wel heel goed water hadden.
    Zo'n restaurant met robots mmm ik weet niet, naast het eten wil het oog toch ook wat!!!
    Ik wens het een heel leuke tijd met je bezoek uit Nederland Geniet er van. Hopelijk hebben jullie beter weer als wij. Al die regen ben ik nu wel een beetje klaar mee. En kijk uit met de jungle tour, lijkt me wel mooi.
    We horen het wel.
    Gr Johan en Annie xxx

  • 04 Maart 2016 - 23:01

    Carla:

    Joehoe!
    Jullie zitten nu in de jungle....ben benieuwd welk (on)gedierte jullie er allemaal tegenkomen.
    Ik durf het niet!
    Lieve groeten vanuit de regen en natte sneeuw. Brrrrrrrrrrr
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dorien

Komend half jaar houd ik iedereen via deze blog op de hoogte van de dingen die ik ga meemaken omtrent mijn minors in Azië.

Actief sinds 30 Juni 2010
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 35181

Voorgaande reizen:

25 Januari 2016 - 24 Juni 2016

Mijn minors in Azië

30 Juni 2011 - 30 Augustus 2011

werken in cherso

28 Augustus 2010 - 23 Januari 2011

Stage in Denemarken

04 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: