weekendje Soro - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu weekendje Soro - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu

weekendje Soro

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

27 September 2010 | Denemarken, Herning

Hallo allemaal!!

Hoe gaat het met jullie?
Hier gaat het goed.

Even een antwoord op de vraag van Marloes. Ik had dat jurkje geleent van een huisgnootje. Vind je hem leuk?

De week is vrij rustig verlopen deze week. Het weekend liep alleen heel wat heftiger dan normaal gesproken.
Het begon al op donderdag avond. We gingen gezellig met z'n allen een wijntje drinken op 1 van de kamers. Daar gingen we ook wat oude liedjes luisteren. Al snel werd het al erg gezellig.
Toen zijn we naar de kelder geweest waar een soort van kroeg zit. Daar hebben we spelletjes gespeeld en de jongens daar wat typische nederlandse uitspraken geleerd.

Dat was erg grappig!! vooral als je ze Scheveningen , of de kat krapt de krullen van de trap laat zeggen.
haha! maarja,, na donderdag moesten we nog 1 dag naar school. We hadden er allemaal niet zo'n zin in. Vooral omdat er veel marketing op het programma stond. Toch zijn we gegaan, en het werd inderdaad behoorlijk saai.

Terwijl ik dit schrijf gebeurt er iets hilarisch op 1 van onze kamers. Er zit een spin boven het bed van Angela. Angela is het meest bang voor spinnen hier, dus het was erg lachen!! Minou, Shopie en Barunka gingen met stiekjes schieten tot hij naar beneden kwam, toen heb ik hem met een glas naar buiten gebracht.. Niks geen dieren mishandel..:P (pap je kan trots op me zijnl;-) )

Maar goed waar was ik gebleven. Ohja, Vrijdag ging ik dus met de trein richting Soro. Het begon al goed want ik verdwaalde gigantisch in Herning zelf. (Schaam schaam..) Voor de rest verliep de treinreis goed. Op het station in Soro stonden mijn ouders al te wachten. Het was erg leuk om ze weer te zien! De rest van het weekend hebben we veel lol gehad met z'n allen. Ook hebben we veel gezongen voor de tante. 50 jaar is toch wel een mijlpaal!

Zondag hebben mijn ouders me weer afgezet bij het station en gingen we allebei richting huis.

Vandaag begon school weer zoals gewoonlijk. Maar na school kreeg ik een leuke verrassing! Er was een kamer vrij gekomen! Snel met z'n allen overlegd, en ik mocht de kamer!!
Echt super blij was ik!
Ik ben wel echt aan mijn eigen plekje toe. Na 7 weken in chersonnisos en nu 4 weken hier samen met iemand geslapen te hebben vind ik het nu heerlijk om mijn eigen kamer te hebben.

Ik ben nu redelijk moe aan het worden, dus ik ga snel slapen. Morgen hebben we de hele dag school en we hebben het vak: design, ik ben benieuwd wat het is, en ik hoop dat het erg leuk word!

Groetjes en veel plezier deze week!

xx Dorien

ps: in toeval geloven in een schande voor het leven (uit het boek: 'komt een vrouw bij de dokter' k vind het wel een goeie)

  • 28 September 2010 - 08:02

    Jezusje:

    de uitdrukking de kat krapt de krullen van de trap ken ik niet. !haha
    nou lekekr in je eigen kamertje bikakeren dan!

    xx

  • 28 September 2010 - 08:52

    Annelies:

    Er gaan aardig wat liters wijn doorheen daar of niet;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Herning

Stage in Denemarken

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2011

Thuis

18 Januari 2011

Bijna het eind..

09 Januari 2011

Weer in Denemarken

09 Januari 2011

Weer thuis

13 December 2010

Bijna kerst
Dorien

Komend half jaar houd ik iedereen via deze blog op de hoogte van de dingen die ik ga meemaken omtrent mijn minors in Azië.

Actief sinds 30 Juni 2010
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 35268

Voorgaande reizen:

25 Januari 2016 - 24 Juni 2016

Mijn minors in Azië

30 Juni 2011 - 30 Augustus 2011

werken in cherso

28 Augustus 2010 - 23 Januari 2011

Stage in Denemarken

04 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: