Bijna het eind.. - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu Bijna het eind.. - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu

Bijna het eind..

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

18 Januari 2011 | Denemarken, Herning

Hallo,


Ik ben weer helemaal gewend aan Denemarken, t is net of ik niet weg ben geweest.. Al vond ik de eerste week wel even moeilijk.

We hebben deze week weer veel aan ons project gewerkt. Het project houdt in dat we iets moeten ontwerpen -van stof- voor een Deens bedrijf.
Daar moeten we een portofolio van maken, en we moeten een stand bouwen.
Ik vind het zelf het leukste project wat we tot nu toe hebben gehad. Ik ben er nu redelijk klaar mee. Morgen moeten we onze stand presenteren, en dan zit het er al weer op. Wij hebben voor het Deense bedrijf Lego gekozen, en we hebben een 'babysling' gemaakt.

Dit weekend zijn we zaterdag uit eten geweest met z'n 6 en..:) het was erg gezellig. Na het eten zijn we uit gegaan. Dat was wel een beetje saai, maar we hebben ons wel vermaakt.
Zondag zijn we wezen schaatsen in een schaatshal. Dat was ook erg leuk!

En dan zit het er weer bijna op!
Ik moet morgen nog naar school, en dan heb ik vrij tot zondag, en dat is de dag waarop we gaan vertrekken. We zijn van plan om vrij vroeg weg te gaan, zodat we ook vroeg in Nederland zijn.

Groetjes Dorien

  • 18 Januari 2011 - 17:15

    Poffer:

    nog veel goede uurtjes in Denemarken, en verder goede reis naar huis!! groetjes poffer

  • 18 Januari 2011 - 20:34

    Jezus:

    hahah uit eten ssaaai dat is wel weer hilaaarisch XD
    nou nog maar even darling! en je babydoek is geniaal! Misschien is het wat voor je achterneefje?! we kunnen het wellicht voorleggen. Ik geloof dat Almar ook vaak zo'n draagdoek gebruikt!
    anyways, nog een fijne week! maak er nog wat van!
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Herning

Stage in Denemarken

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2011

Thuis

18 Januari 2011

Bijna het eind..

09 Januari 2011

Weer in Denemarken

09 Januari 2011

Weer thuis

13 December 2010

Bijna kerst
Dorien

Komend half jaar houd ik iedereen via deze blog op de hoogte van de dingen die ik ga meemaken omtrent mijn minors in Azië.

Actief sinds 30 Juni 2010
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 35300

Voorgaande reizen:

25 Januari 2016 - 24 Juni 2016

Mijn minors in Azië

30 Juni 2011 - 30 Augustus 2011

werken in cherso

28 Augustus 2010 - 23 Januari 2011

Stage in Denemarken

04 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: