Bijna het eind.. - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu Bijna het eind.. - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu

Bijna het eind..

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

18 Januari 2011 | Denemarken, Herning

Hallo,

Ik ben weer helemaal gewend aan Denemarken, t is net of ik niet weg ben geweest.. Al vond ik de eerste week wel even moeilijk.

We hebben deze week weer veel aan ons project gewerkt. Het project houdt in dat we iets moeten ontwerpen -van stof- voor een Deens bedrijf.
Daar moeten we een portofolio van maken, en we moeten een stand bouwen.
Ik vind het zelf het leukste project wat we tot nu toe hebben gehad. Ik ben er nu redelijk klaar mee. Morgen moeten we onze stand presenteren, en dan zit het er al weer op. Wij hebben voor het Deense bedrijf Lego gekozen, en we hebben een 'babysling' gemaakt.

Dit weekend zijn we zaterdag uit eten geweest met z'n 6 en..:) het was erg gezellig. Na het eten zijn we uit gegaan. Dat was wel een beetje saai, maar we hebben ons wel vermaakt.
Zondag zijn we wezen schaatsen in een schaatshal. Dat was ook erg leuk!

En dan zit het er weer bijna op!
Ik moet morgen nog naar school, en dan heb ik vrij tot zondag, en dat is de dag waarop we gaan vertrekken. We zijn van plan om vrij vroeg weg te gaan, zodat we ook vroeg in Nederland zijn.

Groetjes Dorien

• 18 Januari 2011 - 17:15

Poffer:

nog veel goede uurtjes in Denemarken, en verder goede reis naar huis!! groetjes poffer

• 18 Januari 2011 - 20:34

Jezus:

hahah uit eten ssaaai dat is wel weer hilaaarisch XD
    nou nog maar even darling! en je babydoek is geniaal! Misschien is het wat voor je achterneefje?! we kunnen het wellicht voorleggen. Ik geloof dat Almar ook vaak zo'n draagdoek gebruikt!
    anyways, nog een fijne week! maak er nog wat van!
    xxx