Politie, Breien en de 5e week - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu Politie, Breien en de 5e week - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu

Politie, Breien en de 5e week

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

03 Oktober 2010 | Denemarken, Herning

Hallo allemaal!

De 5e week zit er alweer op, wat gaat de tijd toch snel!
Het gaat nog steeds goed. De school begint soms wat saai te worden, dus het is eigelijk niet anders dan in Nederland..

Deze week is de week van het breien bij ons, haha soms lijken we net omaatjes. Iedereen heeft een loom gekocht. Dat is een soort punnik set, en daar kan je een sjaal op breien. Erg leuk! Ik ben alleen al een week bezig met die van mij, en hij is nog lang niet af!
Maar goed, dat komt nog wel, ik heb nog wel even de tijd hier.

Het weer valt me hier erg mee! We zijn nog maar 1 x met de bus naar school gegaan omdat het te hard regende.
Ook nu schijnt de zon alweer, al waait het wel wat hard. We zijn al plannen aan het maken voor de herfstvakantie. 2 meiden van ons gaan naar huis, de rest blijft hier in het huis. K ben benieuwd hoe rustig het hier dan is.

Gisteren zijn we nog uit geweest naar een feestje in een soort jeugdhonk. Met allemaal graffiti, apparte mensen (geen ID bij je? ooh das k*t, tegen niemand zeggen he?! dan krijg je toch een bandje) vreemde muziek en goedkoop bier. Alleen was het bier echt niet te drinken! Haha maar goed, er ging wel een gezellig sfeertje.
Na een uurtje zijn we daar weg gegaan. Toen zijn we vrijwel direct naar huis gegaan, we hadden er niet zo veel zin meer in, en dat breien op bed klonk opeens heel aantrekkelijk..:P Haha Ik zei toch we lijken net omaatjes..:P

En ik heb nog een leuk verhaal!!
Mijn fiets band was lek, net toen we naar huis wouden fietsen.
Maar goed, we laten ons niet kennen. Dus ging ik op Barunka's fiets fietsen, zij achterop met mijn fiets aan de hand.
We werden de hele weg naar huis wat raar aangekeken, maar wij dachten dat ze ons wel grappig vonden.
Wij met de fiets naar een fietsenmaker toe. Mijn fiets daar achter gelaten en weer samen op de fiets verder gereden.
De volgende dag gingen we s'avonds nog even de stad in (koopavond).
Maar toen we naar huis reden, werden we aangehouden door de politie. Wij dachten dat, dat kwam omdat het achterlicht het niet goed deed. Dus die politie toeteren. Ik snel remmen, maar de remmen deden het niet zo goed, dus zo'n 20 meter later stonden we eindelijk stil.
Toen vertelde hij ons (een beetje boos) dat we niet met z'n 2en op 1 fiets mochten fietsen!! Wij zo, 'huh, mag dat niet? oh, dat wisten wij niet.' Hij weer 'Ooh jawel, dat weet iedereen dus jij ook!' Nou wij waren ons natuurlijk van geen schuld bewust. Dus na een paar keer wellus en nietus, liet hij ons maar gaan. Wij voor de zekerheid maar eventjes gelopen, en daarna snel naar huis geracet! Wij vet lachen natuurlijk! want we dachten nog steeds dat hij een grapje maakte! Maar we hebben het hier nagevraagd aan wat denen, en het mag dus echt niet!! pff..
Nouja weer wat geleerd. Dus ik heb gister lopend mijn fiets opgehaald! ja ik leer snel..:P

Volgende week ben ik van woensdag tot vrijdag naar Ronbjerg, dus dan ben ik alleen op mijn deense nummer te bereiken..

Doegg!!

Dorien

• 05 Oktober 2010 - 13:58

Tante:

Wat een avonturen zeg!^^^
    '-) en een hele leuke foto!

• 11 Oktober 2010 - 19:42

Jezus:

whahahaha hilariteit ten top!! geniaal granny!