week 6 alweer! - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu week 6 alweer! - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu

week 6 alweer!

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

10 Oktober 2010 | Denemarken, Herning

Hallo allemaal!

Hoe is het met jullie?
Met mij gaat het goed.
Deze week was een leuke week.

Op zondag avond kregen we te horen dat we maandag vrij waren! Dus dat was een leuke verassing! Op dinsdag hadden we de hele dag design les. Het was opzich wel leuk, alleen hadden we die dingen al in Nederland geleerd.

Op woensdag gingen we op teambuilding kamp! Voor 3 dagen. Het was een hele ervaring!

We deden allemaal spelletjes van bootje varen tot lasergamen tot een creatieve opdracht. Ook heb ik mijn grenzen verlegd, want ik heb geabseilt van 13 meter hoog! Ik vond het boven helmaal niet eng, maar tot ik op dat randje moet kiepen. Dat was echt even heel spannend! Maar de instucteur heeft me er door heen gepraat. En ik heb het gedaan, en ik vond het achteraf natuurlijk super tof!

Donderdag ochtend hebben we ook nog spelletjes gedaan. s'Middags hebben we pannenkoeken gebakken!! Jum Jum..,
Daarna hebben we ons snel omgekleed en zijn we naar het subtropisch zembad gegaan. Het was echt heel leuk met grote glijbanen en warme baden. Daarna zijn we weer naar ons huisje gegaan. Daar waren de dene zich al goed aan het indrinken! Een meisje lag al op bed omdat ze zich te ziek door de drank voelde. En dan denk je dat Nederlanders kunnen drinken, nou die Denen overtreffen ons daar dubbel in!

s'Avond hadden we een gezamelijk avond eten. Dat was opzich wel gezellig, alleen duurde het allemaal heel erg lang. In 3 uur hadden we nog maar 2 gangen gehad! Na het eten hadden we een mode show. In de creatieve opdracht die we de dag ervoor moesten doen, hadden we een outfit gemaakt. Ieder groepje kreeg een thema mee, ons thema was Scotland. Dus we hadden een kilt gemaakt, met een bovenstukje.
De modeshow was goed gelukt, het zag er allemaal vrolijk uit. Toen werd het al snel weer vrijdag ochtend, en na wat opruimen gingen we de bus in richting huis. In totaal waren we met 7 bussen!!

Eenmaal thuis gekomen, hebben er een rustig dagje van gemaakt.

Gisteren was er een meisje in het huis jarig! We hebben heerlijk tompoezen van de HEMA gegeten. Haar ouders waren langs gekomen en hadden dat meegenomen, dat viel natuurlijk zeer in de smaak! We hebben gezellig geklets, en veel gelachen.

Dit was het weer voor deze week, ik moet nog 1 week naar school en dan hebben we vakantie.

Groetjes Dorien

• 11 Oktober 2010 - 11:45

Jezusje:

wat een onwijs leuk verhaal!
    je zit me net te vertellen dat je nog geen kleren hebt gemaakt en hier heb je het over een modeshow.?! erg vaga kind.!

dag dag!

• 11 Oktober 2010 - 13:17

Annelies:

Annelies vindt het erg raar dat ze geen mail meer krijgt als je iets geschreven hebt Dorien

• 11 Oktober 2010 - 19:46

Jezus:

annelieshieronder denkt cker dat ze op hyves zit! met r getik whahah! :P hilarisch weer
    nou ik vind dat abseilen wel vet eng :| stoer hoor! ben je ook verliefd geworden op je abseilinstructeur? jahaa dat heb ik net geleerd dat heet:arousal omstandigheden ha! zo, dat je het even weet!
    succes nog! kussen jezus

• 11 Oktober 2010 - 19:53

Annelies:

Annelies kreeg wel een mail van je test, dus dat is wel raar. 2x zelfs, maar dat zal wel komen omdat ze reisvrienden ben je is. Verder vindt ze het niet eerlijk dat je een week eerder vakantie hebt Dorien

• 11 Oktober 2010 - 20:43

Jepa:

nou nou stoere verhalen hoor! abseilen van 13 meter!
    zou ik dat ook durven?
    kweet niet (iets voor een V&D-dag?)

• 12 Oktober 2010 - 07:54

Poffer:

geweldig dat abseilen!!,
    boodschap voor jepa ,kun je gaan oefenen in Appelscha!!
    mooie verhalen Dorien.ga zo door.

• 12 Oktober 2010 - 14:40

Tante:

Lijkt me ook wel wat, een heerlijk warm subtropisch zwemparadijs in Schotland waar je kunt lasergamen met de abseilinstructeur die ondertussen pannenkoeken bakt in een kilt met een geruit bovenstukje terwijl jepa aan het oefenen is voor de modeshow... alle gekheid op een stokje: hartstikke leuk allemaal Dorien!!