Speeltuin - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu Speeltuin - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu

Speeltuin

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

18 Oktober 2010 | Denemarken, Herning

Hallo allemaal!

We hebben weer een leuke week achter de rug.
Op maandag avond werd er onder het eten gezged, dat we over 5 minuten de mogelijkheid hadden om naar een pretpark te gaan. Het is een soort speeltuin voor volwassenen. Dus snel hebben we het eten naar binnen gepropt, en zijn we daar naar toe gegaan. Het was te lopen, dus we waren er zo. Daar hebben we lekker gespeeld..:P compleet met botsautotjes en springkussens.

woensdag hadden we de hele dag les in breien. De ochtend kregen we de theorie, en s'middags mochten we achter de breimachines. Dat was een succes. We mochten ons eigen patroon ontwerpen, en daarna een stofje breien. Vrijdag gingen we verder met die les en toen hebben we ons eigen stof gefabriceerd. Compleet met cupcakejes en al onze namen er op. We gaan er nog wat leuks van maken.

Donderdag waren we de hele dag vrij. Dat was wel lekker. We besloten om s'avonds uit te gaan.
De discotheek waar we heen gingen, was er een strenge controle. We moesten onze id kaart bij ons hebben. (ik was hem natuurlijk vergeten) Maar eenmaal terug met id kaart, moest er ook nog een foto van ons genomen worden. Dat vond ik wel even raar.

Maar het werd een leuke avond. Het rare is hier wel dat er 2 keer een stiptiese werd gehouden.. Je schijnt hier geen wallen te hebben, dusja,. dan moet je wat..:P

Nu is het vakantie en het is vrij rustig in het huis. Maar we proberen er een leuke vakantie van te maken.
En dat gaat ongetwijvelt lukken.

Groetjes Dorien

• 18 Oktober 2010 - 21:00

JePa:

maak er een leuke vakantie van!

• 19 Oktober 2010 - 10:48

Jezusje:

Heb jij nu al vakantie dan?:O
    Nee toch?
    have fun!