Weer in Denemarken - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu Weer in Denemarken - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu

Weer in Denemarken

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

09 Januari 2011 | Denemarken, Herning

Hallo!!

Woensdag middag om half 6 ben ik weer in Denemarken aan gekomen. Na een reis van bijna 20 uur. Het was een vermoeiende reis. Om kwart voor 10 vertrok ik vanuit Zwolle naar Utrecht, daar ben ik op de bus gestapt. Ik probeerde wat te slapen, maar dat viel me vies tegen! De bus was erg vol, waardoor je niet lekker kon gaan liggen ofzo. Toch ging de nacht wel redelijk snel. Wat wel een beetje raar was, was dat we om 2 uur s'nachts paspoort controle kregen. Ik dacht dat dat niet nodig was binnen Europa. Maar alles was goed, en we vervolgde snel de reis weer. In hamburg hebben we bijna 2 uur stil gestaan, waarom is me nog geheel onbekent. Maar goed, je kan er toch niks aan doen. Rond 14:00 konden we eindelijk uit de bus. We zijn er bij het station van Kolding uitgestapt, en vanuit daar vervolgde we onze reis. Het duurde nog bijna 3 uur voordat we in Herning waren, en toen moesten we nog met de bus naar ons huisje. Maar wat was ik blij dat we er waren! We gingen snel eten, en ik lag die avond om half 8 in bed. Ik was zo moe!!

Ik kreeg al snel te horen, dat we nog maar 2 weken naar school hoeven! We hebben nu een project van 2 weken, en na dat project hebben we vrij om te leren voor het examen om het 1e semester af te sluiten. Als je dat examen haalt, mag je door naar het 2e semester. Maar aangezien wij niet naar het 2e semester gaan, gaan wij dat examen niet maken, dus hebben we 19 december onze laatste schooldag.
Dat is wel een meevaller natuurlijk, want na 2 weken thuis vond ik het wel weer moeilijk om weg te gaan.

Terwijl ik dit schrijf, krijg ik een reactie van mijn opdracht bij Jack and Jones binnen.
Hij omschrijft dat ik een leuke en mooie collage heb gemaakt (ik was er zelf stiekem ook wel trots op), en dat de beschrijving van het bedrijf ook zeer duidelijk en goed is. Alleen mijn schetsen vallen hem wat tegen, omdat hij liever had gezien dat ik ze op de computer had gemaakt.
Ik ben wel blij met het commentaar, en ik kan er ook wel wat mee.

Ik moet wel weer erg wennen om hier te zijn. De vrije tijd die ik heb is toch wel erg veel! Maar we hebben gelukkig nu een leuk project op school, waarbij we veel creativiteit kwijt kunnen. Omdat dinsdag al een deel af moet zijn, ben ik gister naar school geweest om alvast wat dingen te bespreken en in elkaar te zetten. Ik vond het leuk, alleen was het wat minder dat het de hele dag regende waardoor ik 2x doorweekt aankwam..

Hoe het er nu voorstaat, zit ik over precies 2 weken in de auto naar Nederland.. :D

Groetjes Dorien

• 09 Januari 2011 - 12:07

Annelies:

Hai, ik denk dat je 19 januari je laatste schooldag hebt? Anders zit je er nog bijna een jaar!:P

• 09 Januari 2011 - 12:09

Dorien Beijk:

Hahaha jaa, inderdaad,, blunder nummer 1 in 2011!!:D

• 09 Januari 2011 - 19:29

Jepa:

leuk weer wat van je te lezen... ben benieuwd naar jullie project, schrijf je daar ook nog wat over? :d

• 09 Januari 2011 - 19:30

Jepa2:

er is wat vreemd aan de reacties hierboven. De tijd "7 uur geleden" verspringt zómaar in "8 uur geleden"!