Thuis - Reisverslag uit Noordwolde, Nederland van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Noordwolde, Nederland van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

24 Januari 2011 | Nederland, Noordwolde

Hallo!

Gister ochtend om kwart voor 8 zijn we vertrokken richting Nederland. Minou en ik hebben flink doorgereden, dus na een kleine 6,5 uur was ik thuis. :)
Ik ben nu heel erg blij om weer thuis te zijn, maar het is ook wel weer heel normaal.

We hadden deze week nog wel wat dingen gedaan. Zo hebben we een keertje bij een klasgenootje gegeten, wat erg lekker was!
Woensdag hebben we ons project afgerond met een 10! Dus beter kon ik het niet afsluiten. Op donderdag hadden we nog een eindgesprek met onze leraar uit Nederland, en een leraar uit Denemarken. Dat was wel een gezellig gesprek. Mijn stage sluit ik sowieso af met een voldoende. We moeten nog een paar opdrachten maken en aan de hand van die opdrachten krijgen we een cijfer.
Na dat gesprek zijn we samen met de leraar nog even de stad in geweest voor een borrel (altijd goed..:D)

Zaterdag moest ik nog snel alles inpakken (toch meer troep dan ik dacht). Maar na de koffers te hebben dicht gekregen hadden we nog ons laatste (afscheids)feestje!
Het feestje was erg gezellig!! En vond het dan ook jammer dat ik vroeg naar bed moest, omdat ik de volgende dag moest rijden..

Achteraf gezien is alles best snel gegaan, en hebben we genoeg leuke dingen gedaan. Maar als ik achteraf zou weten dat ik niks aan mijn stage zou hebben, zou ik er niet heen zijn gegaan. Maar aan de andere kant ben ik nu wel blij dat ik een half jaar buitenland aan mijn cv kan toevoegen.

Ik heb nu nog 2 weken vrij voor ik weer naar school moet. En misschien heb ik die tijd wel nodig om aan Nederland te wennen. K ben toch bij elkaar dik 7 maanden in het buitenland geweest.

Ik weet nog niet waar en wanneer de volgende reis heen gaat, misschien deze zomer weer naar Kreta, maar dat weet ik nog niet zeker.

Liefs Dorien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Noordwolde

Stage in Denemarken

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2011

Thuis

18 Januari 2011

Bijna het eind..

09 Januari 2011

Weer in Denemarken

09 Januari 2011

Weer thuis

13 December 2010

Bijna kerst
Dorien

Komend half jaar houd ik iedereen via deze blog op de hoogte van de dingen die ik ga meemaken omtrent mijn minors in Azië.

Actief sinds 30 Juni 2010
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 35273

Voorgaande reizen:

25 Januari 2016 - 24 Juni 2016

Mijn minors in Azië

30 Juni 2011 - 30 Augustus 2011

werken in cherso

28 Augustus 2010 - 23 Januari 2011

Stage in Denemarken

04 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: