gewone week - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu gewone week - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu

gewone week

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

03 November 2010 | Denemarken, Herning

Hallo allemaal!

Deze week was niet zoveel bijzonders. We gingen deze week natuurlijk weer naar school.
Verder zijn we donderdag weer naar de kelder geweest, en dat was erg gezellig. Vrijdag werden we ook nog uitgenodigd om bij een feestje te komen in de kleder, en dat was ook erg gezellig! We hebben gezellig met mensen gepraat die ook uit dit huis komen, dus we hebben zegmaar gesocialyst..:P (of hoe je dat ook maar schrijft)

Voor de rest heb ik veel getubt over mijn stage, aangezien hij niet helemaal verloop van wat ik verwacht had.

Voor de rest hebben we niet veel gedaan. Deze week zijn we begonnen met een nieuw project, die moet volgende week af zijn, dus daar zit lekker vaart achter.

Ik hoop dat het in Nederland leuk is..

Groetjes Dorien

• 03 November 2010 - 14:58

Annelies:

haai! Leuke profielfoto trouwens!! Hier in Nederland is het wel leuk hoor!
    Tot 18 december! (k)

• 03 November 2010 - 17:38

Tante:

Jammer dat je stage niet helemaal is wat je er van verwacht had! Misschien is het nieuwe project wel heel leuk, ik hoop het voor je! Komende zondag komen je zussen luisteren naar het jubileumconcert van "ons"koor, we vinden het heel erg leuk dat ze komen...! groetjes