gewone week - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu gewone week - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu

gewone week

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

03 November 2010 | Denemarken, Herning

Hallo allemaal!

Deze week was niet zoveel bijzonders. We gingen deze week natuurlijk weer naar school.
Verder zijn we donderdag weer naar de kelder geweest, en dat was erg gezellig. Vrijdag werden we ook nog uitgenodigd om bij een feestje te komen in de kleder, en dat was ook erg gezellig! We hebben gezellig met mensen gepraat die ook uit dit huis komen, dus we hebben zegmaar gesocialyst..:P (of hoe je dat ook maar schrijft)

Voor de rest heb ik veel getubt over mijn stage, aangezien hij niet helemaal verloop van wat ik verwacht had.

Voor de rest hebben we niet veel gedaan. Deze week zijn we begonnen met een nieuw project, die moet volgende week af zijn, dus daar zit lekker vaart achter.

Ik hoop dat het in Nederland leuk is..

Groetjes Dorien

  • 03 November 2010 - 14:58

    Annelies:

    haai! Leuke profielfoto trouwens!! Hier in Nederland is het wel leuk hoor!
    Tot 18 december! (k)

  • 03 November 2010 - 17:38

    Tante:

    Jammer dat je stage niet helemaal is wat je er van verwacht had! Misschien is het nieuwe project wel heel leuk, ik hoop het voor je! Komende zondag komen je zussen luisteren naar het jubileumconcert van "ons"koor, we vinden het heel erg leuk dat ze komen...! groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Herning

Stage in Denemarken

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2011

Thuis

18 Januari 2011

Bijna het eind..

09 Januari 2011

Weer in Denemarken

09 Januari 2011

Weer thuis

13 December 2010

Bijna kerst
Dorien

Komend half jaar houd ik iedereen via deze blog op de hoogte van de dingen die ik ga meemaken omtrent mijn minors in Azië.

Actief sinds 30 Juni 2010
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 35308

Voorgaande reizen:

25 Januari 2016 - 24 Juni 2016

Mijn minors in Azië

30 Juni 2011 - 30 Augustus 2011

werken in cherso

28 Augustus 2010 - 23 Januari 2011

Stage in Denemarken

04 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: