week 11 - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu week 11 - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu

week 11

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

14 November 2010 | Denemarken, Herning

Hallo allemaal!!

Hoe gaat het in Nederland? Ik hoorde dat het noodweer was daar! Hier heeft het ook wel flink gewaaid, maar van echt noodweer kon je niet spreken.

Deze week was de laatste week van het project, we moeten hem dinsdag inleveren, ik hoop dat ik alles goed begrepen heb.. En ik hoop natuurlijk op een goed cijfer.

Deze kwam onze leraar uit Nederland ook langs. Het was een heftig gesprek, omdat we allemaal andere ervaringen hebben hier. We zijn er wel over eens dat we hier minder krijgen dan we verwachtte, we hebben dat uitgebried besproken. We hebben allemaal gezegd wat ons dwars zit, en onze leraar heeft beloofd er wat mee te doen. Dat lijkt al de goede kant op te gaan, we gaan een gesprek aanvragen met school. We hopen dat we daardoor leukere dingen te doen krijgen op school.
Na het gesprek hebben we gezellig een wijntje gedronken, want daar waren we wel aan toe!

Donderdag zijn we weer de kelder in geweest, het was best druk, maar niet zo leuk. Die baas hier is zo raar, hij wil dat de Deense jongens meer in contact komen met de Nederlandse meiden. Dus verzint hij allemaal rare dingen waar we dan gratis bier mee kunnen krijgen.. Beetje raar allemaal, maar goed..

Vrijdag was Angela jarig! We hadden de kelder afgehuurd, en hadden alles versiert, het werd een leuke avond!
Zaterdag avond zijn we met z'n allen uit eten geweest. Minou haar ouders en Angela's haar tante's en ouders waren er. We hebben het weer erg gezellig gehad!

Nog 5 nachtjes slapen en dan komen mijn ouders hier!! Ik heb er super veel zin in!

Ik heb net trouwens stiekem de intocht van sinterklaas terug gekeken! Haha ik ben weer helemaal verslaafd aan de Sint..

Groetjes Dorien

• 14 November 2010 - 18:09

Poffer:

Hoi Dorien
    zo te zien was je niet bang voor de spinnen of het web.of zoveel gedronken dat je die angst kwijt was???
    nog veel feest toegewenst.

• 14 November 2010 - 20:46

Jepa:

ja, nog maar 5 nachtjes....