De eerste dag - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Door: dorienbeijk

Blijf op de hoogte en volg Dorien

05 Juli 2010 | Griekenland, Athene

Hallo allemaal!!
Ik zit nu op mijn balkon op het verre eiland Kreta.
Het lijkt allemaal leuk hier, het is mooi weer en mijn collega's zijn aardig!
Het blijft natuurlijk nog afwachten, want ik moet nog voor de eerste keer werken.

Gister avond zijn we direct uit geweest, wat erg leuk blijkt te zijn hier! Bijna iedereen praat nederlands,(of doen een poging tot), wel moet je uitkijken of je niet word binnen gepraat door een propper, want die zijn hier echt heel veel!
Ondertussen zijn we even bij de 2 snackbarren geweest, en heb ik mijn rooster gevraagd. Ik heb geluk, want ik heb eerst nog 2 dagen vrij, en hoef dus pas op woensdag te beginnen. Ik heb al even gekeken hoe ze werken, en ik denk dat k dat wel aan kan:P

Vandaag heb ik samen met een collega gezwommen in de zee.
Dat viel een klein beetje tegen, want er liggen allemaal rotsen in. Als je over die rotsen heen loopt, moet je uit kijken dat je niet in een gleuf loopt. Dus toen zijn we later maar in een klein rots-vrij stukje gedobberd.

Wat ik morgen ga doen is nog geheel onbekent, maar dat komt vast wel goed. Groetjes Dorien

• 05 Juli 2010 - 15:36

Pearly:

leuk verhaal hoor!
    kort maar krachtig..!! daar houden we van..
    haha

have a lot of fun!

kus jesuzje

• 05 Juli 2010 - 15:46

Annelies:

Nou, dat ziet er allemaal veelbelovend uit. Veel plezier met je onbekende dag!
    x

• 05 Juli 2010 - 19:56

Johan:

Nou de reis en de aankomst zijn goed gegaan,en je weet een goed begin is het halve werk.geniet nog even van je vrije dagen,en zo te lezen gaat dat wel lukken.het zal wel aan mij liggen,maar wat is een propper?veel plezier en tot schrijfs.

• 08 Juli 2010 - 04:58

Hiltine:

WOUW!
    Griekenland!!
    ik ben vorige zomer daar geweest voor een paar dagen, echt prachtig! geniet er echt van!!
    veel succes!