De eerste dag - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Door: dorienbeijk

Blijf op de hoogte en volg Dorien

05 Juli 2010 | Griekenland, Athene

Hallo allemaal!!
Ik zit nu op mijn balkon op het verre eiland Kreta.
Het lijkt allemaal leuk hier, het is mooi weer en mijn collega's zijn aardig!
Het blijft natuurlijk nog afwachten, want ik moet nog voor de eerste keer werken.

Gister avond zijn we direct uit geweest, wat erg leuk blijkt te zijn hier! Bijna iedereen praat nederlands,(of doen een poging tot), wel moet je uitkijken of je niet word binnen gepraat door een propper, want die zijn hier echt heel veel!
Ondertussen zijn we even bij de 2 snackbarren geweest, en heb ik mijn rooster gevraagd. Ik heb geluk, want ik heb eerst nog 2 dagen vrij, en hoef dus pas op woensdag te beginnen. Ik heb al even gekeken hoe ze werken, en ik denk dat k dat wel aan kan:P

Vandaag heb ik samen met een collega gezwommen in de zee.
Dat viel een klein beetje tegen, want er liggen allemaal rotsen in. Als je over die rotsen heen loopt, moet je uit kijken dat je niet in een gleuf loopt. Dus toen zijn we later maar in een klein rots-vrij stukje gedobberd.

Wat ik morgen ga doen is nog geheel onbekent, maar dat komt vast wel goed. Groetjes Dorien

  • 05 Juli 2010 - 15:36

    Pearly:

    leuk verhaal hoor!
    kort maar krachtig..!! daar houden we van..
    haha

    have a lot of fun!

    kus jesuzje

  • 05 Juli 2010 - 15:46

    Annelies:

    Nou, dat ziet er allemaal veelbelovend uit. Veel plezier met je onbekende dag!
    x

  • 05 Juli 2010 - 19:56

    Johan:

    Nou de reis en de aankomst zijn goed gegaan,en je weet een goed begin is het halve werk.geniet nog even van je vrije dagen,en zo te lezen gaat dat wel lukken.het zal wel aan mij liggen,maar wat is een propper?veel plezier en tot schrijfs.

  • 08 Juli 2010 - 04:58

    Hiltine:

    WOUW!
    Griekenland!!
    ik ben vorige zomer daar geweest voor een paar dagen, echt prachtig! geniet er echt van!!
    veel succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Dorien

Komend half jaar houd ik iedereen via deze blog op de hoogte van de dingen die ik ga meemaken omtrent mijn minors in Azië.

Actief sinds 30 Juni 2010
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 35270

Voorgaande reizen:

25 Januari 2016 - 24 Juni 2016

Mijn minors in Azië

30 Juni 2011 - 30 Augustus 2011

werken in cherso

28 Augustus 2010 - 23 Januari 2011

Stage in Denemarken

04 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: