De laatste loodjes.. - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu De laatste loodjes.. - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes..

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

13 Augustus 2010 | Griekenland, Athene

Hallo allemaal!!
Hoe gaat het in Nederland? Veel regen hoorde ik al..
Maar goed ik zal weer eens wat vertellen over het leven hier op kreta.
Ik heb nog maar ander halve week te gaan, en dat begin ik langzamerhand te beseffen. Er zijn al collega's weg, en vandaag vertrekken en nog 2 , en zondag weer 1, dus het ruimt aardig op. Op het werk word het daardoor drukker, omdat we met minder mensen staan. Maar er is al gezegd dat het nog 1 week druk word, en dat het daarna in valt. Dus ik ben benieuwd. Het werk zelf vind ik nog steeds heel leuk en gezellig. Maar soms als het echt heel druk is, en ik het overzicht begin kwijt te raken, dan zou ik wel liever op een bedje op de zee willen dobberen..
Verder ben ik alweer druk in mijn hoofd voor het leven na Kreta. Maandag moet ik direct naat de tandarts, ik moet nodig naar de kapper, hoe kom ik naar Denemarken, wat moet ik er nog allemaal voor regelen enz..
Ik heb wel weer echt zin om naar huis te gaan. Om iedereen weer te zien, en te knuffelen.. En als er dan een collega van me weg gaat, dan ben ik wel stiekem een klein beetje jaloers.. Maar aan de andere kant, is het hier wel gezellig en ik ken hier steeds meer mensen, dus hier weg gaan wordt ook weer een klein beetje zwaar.
17 Augustus komt Jan Smit hier heen voor zijn programma De zomer voorbij. Ik hoop stiekem dat ik hem wel even zie, al ga ik niet naar zijn optreden. Ik hoop gewoon dat hij een frietje komt eten ofzo..:P haha!
Ik wardeer de kaartjes die ik krijg heel erg! Ik ben alleen wat minder goed in het terug sturen van een kaartje..
Ik hoef nog maar 8 keer te werken, dus ik ben stiekem wel een beetje aan het aftellen.
Of ik hier volgens jaar weer ga werken weet ik echt nog niet. Aan de ene kant lijkt het me wel leuk, maar aan de andere kant is het misschien ook wel weer tijd voor een nieuwe uitdaging. ( Sorry papa en mama, volgend jaar ga ik in de zomer weeer weg..:P)

Veel groetjes uit het zonovergote Kreta

Dorien

  • 13 Augustus 2010 - 16:21

    Pearly:

    je mist mij stiekem ook he..;)
    haha ik jou niet(A)! gniffel!!

    wil je wel weer een knuffel geven hoor.!!!

    kusje jezusje!

  • 17 Augustus 2010 - 19:57

    Papa:

    wij kijken ook uit naar volgende week! (komende zondag al).
    en wat je laatste zin betreft: niks te sorry-en... je moet je eigen uitdagingen zoeken en aangaan!
    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Dorien

Komend half jaar houd ik iedereen via deze blog op de hoogte van de dingen die ik ga meemaken omtrent mijn minors in Azië.

Actief sinds 30 Juni 2010
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 35325

Voorgaande reizen:

25 Januari 2016 - 24 Juni 2016

Mijn minors in Azië

30 Juni 2011 - 30 Augustus 2011

werken in cherso

28 Augustus 2010 - 23 Januari 2011

Stage in Denemarken

04 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: