Verjaardag!! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu Verjaardag!! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu

Verjaardag!!

Door: dorienbeijk

Blijf op de hoogte en volg Dorien

24 Juli 2010 | Griekenland, Athene

Hallo allemaal!!

Ik heb gister een leuke verjaardag gehad!
Om 12 uur was ik bij friet van piet, omdat ik eerst nog moest flyeren. Om 12 uur kreeg ik een taart met 2 kaarsjes dat smaen 19 vormden. Dat was voor hun nog even spannend, omdat ze niet precies wisten hoe oud ik werd.
Toen ben ik naar huis gegaan, heb ik me omgekleed en zijn we de stad in geweest. Daar hebben we lekker gedanst en gefeest.
Sjanne had alleen tegen bijna iedereen gezegd dat ik jarig was, dus kreeg ik van iedereen zoenen, opzich niet erg natuurlijk;) haha!
Later kwam ik bij een kroegje aan waar we wel vaker heen gaan, en daar stond de propper al. Ik kreeg 19 gratis shotjes kleine drankjes) voor mijn verjaardag!! oops, dat is toch wel erg veel!! maar goed, je bent maar 1 keer per jaar jarig, dus vooruit dan maar.
Ik ben redelijk 'vroeg'(6.30) naar bed gegaan, en heb heerlijk geslapen. Toen werd er om half 12 gebeld! papa en mama!! woehoeee, voel ik me toch wel even heel erg jarig! Even gezellig gekletst en daarna ben ik weer mijn bed in gedoken, ik kon alleen niet meer slapen, dus ben ik op het balkon een boek gaan lezen. Heerlijk!! Toen werd er weer gebeld! ROOS! woehoee, voel ik me nog meer jarig!!
Daarna ben ik gaan zwemmen, heerlijk aan het zwembad! Geen zand overal tussen en geen last van het zoute water.
Daarna weer snel naar huis, omkleden en uit eten. Met nog 5 andere collega's ben ik naar een tapas restaurant geweest. Het was erg gezellig, ik zat vlak bij het water, dus ik had mooi uitzicht.

Ik kreeg nog een gratis cocktail en nog wat gratis shotjes voor ons allemaal, en ten konden we ons weer opmaken om uit te gaan! Dus hebben we vanacht ook weer lekker gefeest! Om 18:00 werd ik wakker vandaag. We gaan straks maar weer uit eten, en daarna moet ik weer werken. Ik heb er wel weer zin in!

Groetjes Dorien

  • 24 Juli 2010 - 19:50

    Annelies:

    Wauw, weer helemaal uit je dip zo te lezen!! En je gaat je nog meer jariger voelen als je onze post hebt gehad. Ik ben toch wel erg benieuwd wat die Griekse postbodes daar toch al die tijd mee aan het doen zijn... Vandaag hebben we wel jouw kaart gekregen!:D

  • 25 Juli 2010 - 11:46

    Pearly:

    WOw hee wat een top verjaardag!!
    haha

  • 27 Juli 2010 - 16:38

    Johan:

    Hoi Dorien Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad.Ook nog bedankt voor je kaartje,dat vind ik wel tof van je.Ik ben blij dat het weer wat beter met je gaat.Ik ben via google earth ook even in de samaria kloof geweest,ziet er indrukwekkend uit.Nog een fijne dag en tot schrijfs.xxx Johan

  • 30 Juli 2010 - 10:48

    Annelies:

    Annelies ziet je alweer over 23 dagen Dorien

  • 02 Augustus 2010 - 09:44

    Papa:

    hoi Dorien,
    wij zijn ook weer terug van vakantie op Texel; was erg leuk met de Leeuwen.

    x

  • 31 Augustus 2010 - 11:54

    Jezus:

    hahahhaah 19 shotjes, ik heb met 1 al moeite hahah geniaaal!! lig in een stuip hier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Dorien

Komend half jaar houd ik iedereen via deze blog op de hoogte van de dingen die ik ga meemaken omtrent mijn minors in Azië.

Actief sinds 30 Juni 2010
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 35324

Voorgaande reizen:

25 Januari 2016 - 24 Juni 2016

Mijn minors in Azië

30 Juni 2011 - 30 Augustus 2011

werken in cherso

28 Augustus 2010 - 23 Januari 2011

Stage in Denemarken

04 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: