Over over de helft - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu Over over de helft - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu

Over over de helft

Door: dorienbeijk

Blijf op de hoogte en volg Dorien

03 Augustus 2010 | Griekenland, Athene

Hallo allemaal!

Jullie hebben al een tijdje niks van me gehoord, dus ik dacht ik maak weer een reisverslag.
Op dit moment ben ik een beetje ziek. Ik heb het welbekende airco hoestje en moet daardoor de hele dag en nacht hoesten. K heb er gister niet eens door kunnen slapen. Maar gelukkig was ik gister vrij.
Gisteren heb ik eerst een hoestdrankje gekocht en wat hoest snoepjes en ben toen lekker wezen zwemmen.
Verder heb ik niet veel gedaan op mijn vrije dag. Ik ben vroeg naar bed gegaan en heb behoorlijk wat slaap in gehaald.

Ik voel me vandaag al wel wat beter al blijf ik stevig door hoesten.

Het hoogseizoen is wel begonnen hier. Het is mega druk dus de tijd gaat lekker snel. Soms zie ik het even niet meer zitten als ik 10 bonnen klaar heb liggen en nog weet ik hoeveel in het vet ligt. Maar dan roep ik iemand erbij en die komt me dan even bij springen.
Vooral tussen 6 en 10 is het erg druk, vandaar dat ik dan dus altijd moet werken. Ik hoef gelukkig niet zo vaak s'nachts te werken. Ik vind dat niet zo leuk omdat ik dan vaak moe ben, en als je s'nachts werkt ben je pas tussen 8 en 9 s'ochtens klaar.

Ik weet eigelijk niet zo goed wat ik allemaal moet vertellen. Mijn dagen zijn een beetje elke dag het zelfde. Rond een uur of 7 uur s'ochtends ga ik slapen en word dan rond een uur of 5 wakker, dan ga ik werken. Na het werk ga ik meestal nog even uit, tot een uur of 7 en ga dan weer slapen..:P
Ja, ik heb een behoorlijk verstoord ritme.

Het eten is ook nog steeds erg afwisselend. Als ik thuis kom wil ik graag aardappels eten, en heel veel groente.:P

nou ik ga me straks even douchen en weer werken, van 18.00 tot 02.00.

Hoe is het weer daar? nog steeds mooi of valt het behoorlijk tegen?

Groetjes Dorien

  • 03 Augustus 2010 - 16:07

    Annelies:

    Het weer valt hier idd behoorlijk tegen... Maar goed, het heeft vandaag bijna niet geregend, dus we mogen niet klagen, haha! Mama wil graag weten op welke dag je thuiskomt, ik zag al dat het nog 19 dagen was, maar ze wil weten op welke dag. Dus als je dat dan nog ff wil laten weten?!
    Doei! (k)

  • 04 Augustus 2010 - 14:54

    Mama/papa:

    we zitten ff samen te lezen; leuk dat je weer een update hebt geschreven! geeft niet dat je niet weet wat je moet schrijven; ALLES is leuk om te lezen. vandaag de hele dag geregend... mm heeft de kachel aangemaakt (!) pas goed op jezelf en je weet het: an appel a day, keeps the doctor away. (trouwens je kunt ook zeggen: eem pilsje a day keeps the doctor óók away ;-)
    xxx M&P

  • 05 Augustus 2010 - 19:07

    Johan:

    Hey Dorien.Hoe gaat het nu met je?Nog steeds last van vervelende hoest buien?Nou een troost,ook dat gaat weer over.Ik lees dat je ritme ook behoorlijk in de war is.Dat is net zo iets als in ploegendienst werken.Ik denk wel dat je daar aan moet wennen,het zou niks voor mij zijn.Ik lees ook dat je na je werk nog gaat stappen!! Zijn de bars e.d. dan de hele nacht open?En is het dan ook nog druk?Ligt iedereen dan de hele dag op bed?Vreemd land.Nou je hebt in ieder geval de helft er op zitten, de andere helft is een eitje.Hier gaat alles goed,af en toe een flinke bui regen anders wordt het hier zo stoffig.Nog steeds s'morgens vroeg op om te wandelen(deze week met de hond van Nicolette die logeerd bij ons)Dan eten en daarna aan het werk.Vandaag ben ik weer aan de schuur bezig geweest,muurtjes metselen.Morgen ook nog,en dan is het weer weekend.de weken vliegen tegenwoordig voorbij zeker als je veel te doen hebt.We hebben het hele weekend weer visite dus we kunnen er weer tegen aan,en dan Maandag weer aan het werk.Je ziet wel,er is niet zo veel verschil met jou dagen.Nou ik ga nog even wat doen,ik hoor nog wel van je.Maak er een leuke eindsprint van.Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Dorien

Komend half jaar houd ik iedereen via deze blog op de hoogte van de dingen die ik ga meemaken omtrent mijn minors in Azië.

Actief sinds 30 Juni 2010
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 35274

Voorgaande reizen:

25 Januari 2016 - 24 Juni 2016

Mijn minors in Azië

30 Juni 2011 - 30 Augustus 2011

werken in cherso

28 Augustus 2010 - 23 Januari 2011

Stage in Denemarken

04 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: