De eerste week zit er weer op! - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu De eerste week zit er weer op! - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu

De eerste week zit er weer op!

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

04 September 2010 | Denemarken, Herning

Hallo allemaal!

Hoe gaat het in Nederland?
Hier gaat het goed.

Er is alweer een week voorbij, en die is heel snel gegaan.
De hele week hebben we verschillende introducties gehad. Soms had ik moeite om mijn aandacht erbij te houden; ruim een uur lang naar een engelse presentatie luisteren in een warme ruimte, kan soms best wel slaapverwekkend zijn.. Maar goed, als het goed is, is dat nu afgelopen en gaan we volgende week met een project bezig.

Onze school eindigt elke dag om 14:40, dus dat is een mooie tijd!
Maar we zijn tot nu toe, alleen nog maar eerder vrij geweest.
We zijn al een keer na school de stad ik gegaan om te shoppen, en dat blijkt hier best leuk te zijn. Ook zit hier in Herning een groot shopping centrum, waar we al een paar keer zijn geweest.

S'avonds gaan we meestal met z'n allen spelletjes doen, dat is super gezellig. Rond een uur of 8 halen we nog een plakje cake uit de eetzaal, en dan kan onze avond niet meer stuk:)

Gisteren zijn we voor het eerst uitgeweest in Herning.
Een hele ervaring; 1 drankje kost omgerekend €7,00, en toch zijn alle Denen heel dronken.
Gelukkig werd er aan mij ook nog even gevraagd of ik lesbi was. Toch fijn om te weten dat overal dezelde vooroordelen zijn.

Groetjes Dorien

ps: ik heb er foto's op gezet, dus nu hebben jullie een beetje een idee hoe ik hier leef..:)

  • 04 September 2010 - 19:48

    Jezus:

    Heeey!
    Nou dat zijn weer coole story's. Drank is wel duur zeg!! Tss vraag jij of ze hetero zijn :P
    Je bent wel lekker vroeg vrij! en spelletjes is leuk! en cake ook! haha
    Ik ben op het eiland, zal zo nog even de groetjes doen! Tis rock en roll, maar denk dat we weer gewoon old school naar de bras gaan haha XD
    succes! nu lekker weekend!
    kussen jezus

  • 05 September 2010 - 09:44

    Johan:

    Hoi Dorien.leuk die verhalen van je.het zal wel even anders zijn dan op kreta,maar dat maakt het juist zo spannend.het ziet er wel heel gaaf uit op de foto's en zo te zien is het aardig mooi weer.Je schooldagen(halve dagen) zijn ook wel om te doen,zo heb je mooi wat tijd over om de boel wat te verkennen.De drank is behoorlijk aan de prijs zeg,dat wordt dus water drinken,is goedkoper en gezonder.Zijn al je school lessen in het engels?Wel heel goed voor je taal.Ik zou zeggen geniet met volle teugen van je tijd daar,en ik kijk al weer uit naar je volgende verhaal.Het was trouwens wel leuk om je even te spreken via skype,moet ik ook maar even aanschaffen.Dorien have fun en tot de volgende keer.xxx

  • 05 September 2010 - 10:44

    Rik:

    hahaha, lesbi xD

    ik mis jullie (k)
    xx

  • 05 September 2010 - 11:38

    Jezusje:

    Haaij!

    vet stoer man je verhaal!(H)
    de drank is dan wel een beetje jammer..!! haha

    have fun!

  • 05 September 2010 - 13:24

    Tante:

    Hoi Dorien !!

    Gaaf dat ik kan zien wat je in Denemarken allemaal beleefd.. ik heb van je "broer" je webdagboekadres gekregen, dus zodoende!
    Zo zag ik ook dat je in Griekenland ook een dagboek bijgehouden hebt, ik wist dat niet anders had ik zeker regelmatig gekeken! BTW: heb je m'n kaartje nog ontvangen in Griekenland? Jij in ieder geval nog bedankt voor het jouwe!
    groetjes, en tot de volgende keer,
    tante

  • 05 September 2010 - 19:55

    Annelies:

    Haai! Leuk om die foto's ff te zien ja! Alleen missen we nog een foto van je fietsje:p

  • 05 September 2010 - 20:18

    Jepa:

    leuke story, en mooi om op de foto's te zien waar je nu zit.
    wat is dat voor spelletje wat jullie aan het doen zijn?
    CU next time xxx

  • 07 September 2010 - 17:23

    Poffer:

    hoi Dorien, weer op pad, ziet er gezellig uit daar. ik hoop dat je het erg naar je zin krijgt.wens je veel plezier en een heeeele boel kennis toe.Doe je best om er een soort feest van te maken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Herning

Stage in Denemarken

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2011

Thuis

18 Januari 2011

Bijna het eind..

09 Januari 2011

Weer in Denemarken

09 Januari 2011

Weer thuis

13 December 2010

Bijna kerst
Dorien

Komend half jaar houd ik iedereen via deze blog op de hoogte van de dingen die ik ga meemaken omtrent mijn minors in Azië.

Actief sinds 30 Juni 2010
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 35280

Voorgaande reizen:

25 Januari 2016 - 24 Juni 2016

Mijn minors in Azië

30 Juni 2011 - 30 Augustus 2011

werken in cherso

28 Augustus 2010 - 23 Januari 2011

Stage in Denemarken

04 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: