Vakantie - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu Vakantie - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu

Vakantie

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

26 Oktober 2010 | Denemarken, Herning

Hallo allemaal!
Hoe gaat het in ons kikkerlandje?
Hier gaat het best goed.

Afgelopen week had ik vakantie.
Ik heb het best naar mijn zin gehad.
Er gingen 2 van ons groepje naar huis, waardoor we met z'n 4 en overbleven. Maar er kwamen nog 2 vrienden langs, dus waren we toch weer met z'n 6en.
We hebben maandag avond gezellige spelletjes gedaan, waarbij de nodige drank ook weer om de hoek kwam kijken..

Omdat niet iedereen in het huis vakantie had, moesten we op gewone tijden eten. Dus om kwart voor 8 de wekker, snel in onze pyamma naar het ontbijt en daarna snel t bed weer in. We hebben de week rustig aan gedaan. We zijn donderdag naar Aarhus geweest om te winklelen. Aarhus is de op 1 na grootste stad in Denemarken. Je kon wel merken dat het vakantie was, het was er vrij druk, maar wel gezellig.

Ik heb eindelijk een winterjas gevonden, dat is ook wel nodig met die kou hier!
Vanochtend zat zelf mijn slot vast, helemaal vast gevroren!

Zaterdag zijn we met z'n allen wezen bowlen. Dat was erg gezellig, en ik heb goed mijn best gedaan om te verliezen. En wat denk je, het is nog gelukt ook!
Haha!

Voor zaterdag avond hadden we een kleine verassings feeste georganiseert. David, de vriend van Barunka, was jarig. We hebben er een gezellig avond van gemaakt!

Op zondag waren we weer helemaal compleet, en kon het gewone leven weer beginnen.

Nog een paar hoogte punten:
1. Ik heb een muts gebreid
2. Ik heb mijn band geplakt!

Groetjes Dorien

• 26 Oktober 2010 - 17:23

Tante:

hoi Dorien, volgens mij amuseer jij je wel!!
    Vrijdag ga ik winkelen met je zus, ik verhueg mer er al op! groetjes van tante

• 26 Oktober 2010 - 19:12

Annelies:

Wat een leukigheid allemaal. Wij hebben hier nu lekker vakantie!!
    Hejdå!

• 27 Oktober 2010 - 17:48

JePa:

zo'n vakantie wil ik ook wel !!!
    komende zaterdag ga k ff naar oma om in de tuin te werken; wordt vast weer gezellig en leuk.