Sneeuw! - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu Sneeuw! - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu

Sneeuw!

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

29 November 2010 | Denemarken, Herning

Hallo allemaal!

Ik heb weer een week achter de rug, en deze week was heel gezellig!

Aan het begin van de week begon het hier te sneeuwen, ik denk zo´n 10 cm.
Maar we moesten natuurlijk naar school, dus we hebben ons door het weer geploetert. Het was best heftig omdat het maar door bleef sneeuwen, en het waaide ook nog eens hard.

Maar s´middags zijn we begonnen aan ons iglo avontuur. We begonnen s´middags al met een iglo te bouwen door middel van prullenbakken. We waren erg fanatiek, en er kwamen zelfs wat andere mensen helpen. Toen we hem voor de helft gebouwd hadden, waren we moe en aan een wijntje toe. Dus keerde we de prullenbakken om, en hadden we opeens stoelen! mega handige voorwerpen die prullenbakken!
Om een beetje in de kerst stemming te komen hadden we kerst muziek op staan, en hadden we kerstlampjes op gehaald.

Op een gegeven moment was het best wel erg koud, dus had 1 van de jongens een warme deken gehaald om over onze benen te leggen. Even later kwam er ook nog een kerstboompje bij, en was het feest compleet! We hebben erg gezellig gekletst en gelachen, en zijn rond een uur of 12 als bevroren ijsblokjes weer naar binnen gegaan. Het duurde zeker een half uur voordat ik onder de douche vandaag kwam, t was echt heel koud..

Maar goed, gelukkig hebben we de foto´s nog :)

Vrijdag avond hadden we een feestje op school en daarna in de stad. Het was wel gezellig, maar ik had (bijna) niks gedronken, en er waren heel veel dronken mensen. Dus op een gegeven moment vond ik het niet leuk meer.

Van de zaterdag hadden we een zondag gemaakt, want iedereen was nogal moe van de avond ervoor. We hebben lekker film gekeken, en zijn maar vroeg naar bed gegaan. Dat moest trouwens ook wel, want op zondag ochtend stonden Barunka en ik al weer klaar om naar de kerk te gaan.
Het leek ons wel leuk om dat hier eens mee te maken.
Het was ook best wel leuk, we hebben goed rond gekeken om te kijken om welk geloof het hier gaat, maar we zijn er nog niet achter. Maar,, het was een geslaagde actie.

Zondag middag hebben we weer aan de iglo gewerkt. Er zit nu een dak op, maar die gaan we straks nog even af maken. Nu eigelijk want Minou is me al komen halen.
De foto's zet ik er vanacht op, dus daar moeten jullie dan maar even op wachten, ik ga me warm aankleden, tot volgende week!

xx Dorien

  • 29 November 2010 - 17:45

    Annelies:

    Wij hebben hier lekker ook sneeuw!!:D

  • 29 November 2010 - 18:12

    Jezus:

    merrie kristmas! wat een stories zeg! nu terug naar de onze! ik ga zo beginnen! lalal
    anyways, vet cool van die iglo!
    have a nijs evening! oant letter spetter! xx

  • 29 November 2010 - 22:50

    Jepa:

    lots of fun!
    jullie kunnen wel meedoen met het beste idee van Denemarken met die prullenbakken ;-)

  • 06 December 2010 - 13:17

    Poffer:

    bedankt voor je kaart, hoop dat het een beetje gezellige Sint was.
    nog even volhouden het is zo Kerst.!!
    groeten J.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Herning

Stage in Denemarken

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2011

Thuis

18 Januari 2011

Bijna het eind..

09 Januari 2011

Weer in Denemarken

09 Januari 2011

Weer thuis

13 December 2010

Bijna kerst
Dorien

Komend half jaar houd ik iedereen via deze blog op de hoogte van de dingen die ik ga meemaken omtrent mijn minors in Azië.

Actief sinds 30 Juni 2010
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 35316

Voorgaande reizen:

25 Januari 2016 - 24 Juni 2016

Mijn minors in Azië

30 Juni 2011 - 30 Augustus 2011

werken in cherso

28 Augustus 2010 - 23 Januari 2011

Stage in Denemarken

04 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: