Stage in Denemarken - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu Stage in Denemarken - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

07 December 2010 | Denemarken, Herning

Hallo allemaal!
Hoe gaat het in Nederland, ik hoorde dat er al wat sneeuw was gevallen.
Ik ben een beetje laat met mijn verhaal, maar goed.

Hier gaat alles z´n gangetje. vorige week hebben we vakantie genomen. We hadden weinig lessen, en toen we maandag morgen fanatiek op school stonden, was de leraar er niet.. We zijn donderdag naar Bestseller geweest. Daar zou ik eerst misschien stage lopen, maar jammer genoeg is dat niet door gegaan. Ik heb wel weten te regelen dat we een klein projectje kunnen doen.
Donderdagmiddag zijn we daar heen geweest, en werden we enthausisiast ontvangen door Michael. Hij vertelde ons vanalles over Jack and Jones, en we hebben veel gezien over hoe zo´n proces in zijn werk gaat. Later kregen we een presentatie wat ook erg interesant was.
Later kregen we onze opdracht uit gereikt. Het is een leuke opdracht waar we al onze creativiteit in kwijt kunnen.

Zaterdag avond hadden we weer een feestje, en daarna zijn we nog uit geweest (we stonden zelfs op de gastenlijst!!) Ik vond het voor de eerste keer heel gezellig, tot er natuurlijk ruzie kwam. Maar dan was al laat op de avond en daarna zijn we maar weggegaan.

Zondag avond hebben we Sinterklaas geviert, en ook dat was een geslaagde actie. We hebben veel gelachen en gesnoept.

Tussen door heb ik weer veel gebreid, programma's terug gekeken enzo..

Vandaag hadden we een evaluatie over het moeilijke project van laatst. Ik had een 4, wat gelijk staat aan een 6. De zon schijnt nu, wat een mooi plaatje is met de sneeuw.

Groetjes Dorien

• 07 December 2010 - 14:38

Annelies:

"Vakantie genomen" wat is dat nou weer, haha!:P

• 08 December 2010 - 20:25

Jepa:

hee kanjer,

leuk verhaaltje weer! ik ben benieuwd naar wat jullie opdracht inhoudt, horen/lezen we daar nog wat van?