Stage in Denemarken - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu Stage in Denemarken - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu

Stage in Denemarken

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

07 December 2010 | Denemarken, Herning

Hallo allemaal!
Hoe gaat het in Nederland, ik hoorde dat er al wat sneeuw was gevallen.
Ik ben een beetje laat met mijn verhaal, maar goed.

Hier gaat alles z´n gangetje. vorige week hebben we vakantie genomen. We hadden weinig lessen, en toen we maandag morgen fanatiek op school stonden, was de leraar er niet.. We zijn donderdag naar Bestseller geweest. Daar zou ik eerst misschien stage lopen, maar jammer genoeg is dat niet door gegaan. Ik heb wel weten te regelen dat we een klein projectje kunnen doen.
Donderdagmiddag zijn we daar heen geweest, en werden we enthausisiast ontvangen door Michael. Hij vertelde ons vanalles over Jack and Jones, en we hebben veel gezien over hoe zo´n proces in zijn werk gaat. Later kregen we een presentatie wat ook erg interesant was.
Later kregen we onze opdracht uit gereikt. Het is een leuke opdracht waar we al onze creativiteit in kwijt kunnen.

Zaterdag avond hadden we weer een feestje, en daarna zijn we nog uit geweest (we stonden zelfs op de gastenlijst!!) Ik vond het voor de eerste keer heel gezellig, tot er natuurlijk ruzie kwam. Maar dan was al laat op de avond en daarna zijn we maar weggegaan.

Zondag avond hebben we Sinterklaas geviert, en ook dat was een geslaagde actie. We hebben veel gelachen en gesnoept.

Tussen door heb ik weer veel gebreid, programma's terug gekeken enzo..

Vandaag hadden we een evaluatie over het moeilijke project van laatst. Ik had een 4, wat gelijk staat aan een 6. De zon schijnt nu, wat een mooi plaatje is met de sneeuw.

Groetjes Dorien

  • 07 December 2010 - 14:38

    Annelies:

    "Vakantie genomen" wat is dat nou weer, haha!:P

  • 08 December 2010 - 20:25

    Jepa:

    hee kanjer,

    leuk verhaaltje weer! ik ben benieuwd naar wat jullie opdracht inhoudt, horen/lezen we daar nog wat van?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Herning

Stage in Denemarken

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2011

Thuis

18 Januari 2011

Bijna het eind..

09 Januari 2011

Weer in Denemarken

09 Januari 2011

Weer thuis

13 December 2010

Bijna kerst
Dorien

Komend half jaar houd ik iedereen via deze blog op de hoogte van de dingen die ik ga meemaken omtrent mijn minors in Azië.

Actief sinds 30 Juni 2010
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 35302

Voorgaande reizen:

25 Januari 2016 - 24 Juni 2016

Mijn minors in Azië

30 Juni 2011 - 30 Augustus 2011

werken in cherso

28 Augustus 2010 - 23 Januari 2011

Stage in Denemarken

04 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: