anderhalve week - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu anderhalve week - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu

anderhalve week

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

11 Juli 2011 | Griekenland, Athene

Zooo!
Nu eerst weer een verhaaltje.
Ik zit alweer anderhalve week in Griekenland. Ik heb het erg naar mijn zin. Op het werk begint het steeds drukker te worden, waardoor de tijd lekker snel gaat. En daarbij komt dat ik het gewoon leuker vind als het druk is.
Ook op straat zie je meer mensen. Zelf de oh oh cherso mensen heb ik al gespot.
Op het gebied van het team is er al veel veranderd. Er zijn weer wat mensen bij gekomen. Maar er zijn ook alweer 3 terug naar Nederland. (2 hadden er heimwee, en 1 is naar huis gestuurd). Het team begint zich al wel meer te vormen.
Elke dinsdag hebben we een bbq. Dat is voor het personeel van Friet van Piet, Leidseplein (restuarant) en Red&white (ook een restaurant).

Voor de rest lijkt het wel op vorig jaar. Mijn ritme is totaal verstoord. Ik ga naar bed als het licht is, en kom er rond een uur of 3 weer uit. Maar iedereen leeft zo, dus het is niet erg.

Het is hier lekker week, graadje of 30 met wat wind. Goed vol te houden dus.
Maar ik hoorde dat het vandaag in NL ook lekker weer is. Geniet ervan!

Liefs Dorien

  • 11 Juli 2011 - 15:23

    Roos:

    Hey Doriennepien!
    wat leuk dat verhaal.. die bbq's lijken me ook reuzegezellig! :D smeer je je wel goed in?! Dat is beter voor je huid! Het was idd lekker weer vandaag, al begon de dag met mist en stonk dat naar kampvuur.. heel gek!
    Succes met werken strakkies, dat ritme ach ja.. dat komt wel weer joh. En denk maar zo: geen ritme is ook een ritme!
    nou daaag! xx liefs jezus

  • 13 Juli 2011 - 08:07

    Papa:

    lekker leuk die BBQ's; wij hadden er afgelopen zaterdag óók een (met Yvonne &co); was errugg gezellie.
    het weer is hier helemaal van slag: 14 graden, regen en wind, het lijkt wel herfst. :-(
    Baai baai, zwaai zwaai!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dorien

Komend half jaar houd ik iedereen via deze blog op de hoogte van de dingen die ik ga meemaken omtrent mijn minors in Azië.

Actief sinds 30 Juni 2010
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 35336

Voorgaande reizen:

25 Januari 2016 - 24 Juni 2016

Mijn minors in Azië

30 Juni 2011 - 30 Augustus 2011

werken in cherso

28 Augustus 2010 - 23 Januari 2011

Stage in Denemarken

04 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: