anderhalve week - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu anderhalve week - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu

anderhalve week

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

11 Juli 2011 | Griekenland, Athene

Zooo!
Nu eerst weer een verhaaltje.
Ik zit alweer anderhalve week in Griekenland. Ik heb het erg naar mijn zin. Op het werk begint het steeds drukker te worden, waardoor de tijd lekker snel gaat. En daarbij komt dat ik het gewoon leuker vind als het druk is.
Ook op straat zie je meer mensen. Zelf de oh oh cherso mensen heb ik al gespot.
Op het gebied van het team is er al veel veranderd. Er zijn weer wat mensen bij gekomen. Maar er zijn ook alweer 3 terug naar Nederland. (2 hadden er heimwee, en 1 is naar huis gestuurd). Het team begint zich al wel meer te vormen.
Elke dinsdag hebben we een bbq. Dat is voor het personeel van Friet van Piet, Leidseplein (restuarant) en Red&white (ook een restaurant).

Voor de rest lijkt het wel op vorig jaar. Mijn ritme is totaal verstoord. Ik ga naar bed als het licht is, en kom er rond een uur of 3 weer uit. Maar iedereen leeft zo, dus het is niet erg.

Het is hier lekker week, graadje of 30 met wat wind. Goed vol te houden dus.
Maar ik hoorde dat het vandaag in NL ook lekker weer is. Geniet ervan!

Liefs Dorien

• 11 Juli 2011 - 15:23

Roos:

Hey Doriennepien!
    wat leuk dat verhaal.. die bbq's lijken me ook reuzegezellig! :D smeer je je wel goed in?! Dat is beter voor je huid! Het was idd lekker weer vandaag, al begon de dag met mist en stonk dat naar kampvuur.. heel gek!
    Succes met werken strakkies, dat ritme ach ja.. dat komt wel weer joh. En denk maar zo: geen ritme is ook een ritme!
    nou daaag! xx liefs jezus

• 13 Juli 2011 - 08:07

Papa:

lekker leuk die BBQ's; wij hadden er afgelopen zaterdag óók een (met Yvonne &co); was errugg gezellie.
    het weer is hier helemaal van slag: 14 graden, regen en wind, het lijkt wel herfst. :-(
    Baai baai, zwaai zwaai!