eindelijk weer internet - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu eindelijk weer internet - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu

eindelijk weer internet

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

05 Augustus 2011 | Griekenland, Athene

Hooi Allemaal!

Hoe gaat het in Nederland?
Hier in Griekenland gaat het goed.
Het is een beetje het zelfde eigelijk.
Ik werk bijna elke dag. Het is wel leuk, lekker ontspannen enzo.


Ik ben laatst met 9 andere collega's naar een waterpark in de buurt geweest.
De helft kwam uit de nacht dienst, en de andere helft was dronken, dus het was erg leuk! Ik ben bijna heel de dag van glijbanen af gegaan, echt leuk!! ben weer een beetje bruiner geworden.

Er zijn in totaal nu al 13 mensen naar huis, waarvan ik er 2 echt mis. Maar ik hoef nu trouwnes ook nog maar 3 weken, dan kom ik ook alweer terug. De tijd gaat snel hier.

Ik wil na de zomer op kamers in Zwolle, dus wie nog wat weet daar, hoor ik het graag!!

euhnm,, ik weet even niet meer zo goed of er wat boeiunds te melden is hier.. ik ben ook een beetje moe, dus ik kan niet meer zo goed denken. Ik ga zo ergens eten vandaan halen en dan lekker slapen.

Deoog!!

  • 04 Augustus 2011 - 21:27

    Annelies:

    Zo zo, wat een belevenissen weer! Je maakt heel wat mee daar bij oh oh cherso:p

    Ook groetjes van mama!

  • 05 Augustus 2011 - 10:45

    Marloes:

    wat een wilde verhalen daar op kreta!

  • 07 Augustus 2011 - 19:29

    Roos:

    Whahahhaha XD goed bezig lallalalaa

  • 07 Augustus 2011 - 20:09

    Papa:

    mooi dat internet het weer doet; we kunnen de dagen nu gaan aftellen...
    x x x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dorien

Komend half jaar houd ik iedereen via deze blog op de hoogte van de dingen die ik ga meemaken omtrent mijn minors in Azië.

Actief sinds 30 Juni 2010
Verslag gelezen: 1901
Totaal aantal bezoekers 35335

Voorgaande reizen:

25 Januari 2016 - 24 Juni 2016

Mijn minors in Azië

30 Juni 2011 - 30 Augustus 2011

werken in cherso

28 Augustus 2010 - 23 Januari 2011

Stage in Denemarken

04 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: