Op de helft - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu Op de helft - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu

Op de helft

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

08 November 2010 | Denemarken, Herning

Zaterdag 6 november was het precies 10 weken geleden dat ik hier aan kwam. Dat maakt het dat ik nu precies op de helft zit.
De tijd vliegt echt voorbij. De weken gaan super snel, en voor je het weet is het alweer kerst en ben ik even thuis..:)

Deze week verliep vrij rustig. We hebben een nieuw project gekregen, en die is heel moeilijk. Het gaat over de value chain in een bedrijf. Totaal niet iets waar je je creativiteit in kwijt kan. Maar ik heb me er even in verdiept, en het gaat de goede kant op. Ze maken me natuurlijk niet klein, met die moeilijke woorden! Hah..:P

Donderdag zijn we weer naar de kelder geweest, en hebben we weer gepoolt. Ik heb een klein lesje gehad van Minou en nu gaat het al stukken beter. Pap kijk maar uit voor de vader-dochter dag..;)

Zaterdag hadden we een halloween feestje van een klasgenootje. Dat was erg grappig, en dan voornamelijk de voorpret. 2 van ons gingen als katje, de ander als duivel, engel,lady gaga, en ik zelf was het rot kind..:P Hahah kijk de foto's maar die zijn super leuk! Gelukkig had Rie (het klasgenootje) allemaal internationale studenten uitgenodigd, zodat we niet tussen de Denen zaten.
We zijn rond een uur of 1 naar huis gegaan, en na een ijskoude tocht op de fiets lag ik al snel lekker in mijn bedje.

Gister heb ik voornamelijk aan het project gewerkt.
Vandaag gaan we op bezoek bij het bedrijf ( Mascot work wear), ik ben wel benieuwd hoe het zal lopen. We hebben maar 1 mogelijkheid om vragen te stellen, en aangezien ik het nog over de economische crisis moet hebben, ben ik benieuwd of ze daar wat over kwijt willen..

Hoe is het in Nederland? Word het ook steeds kouder?

Groetjes en een kus Dorien

  • 08 November 2010 - 08:53

    Johan:

    Hoi Dorien.Nou dat zijn weer leuke berichten,en ook grappige foto's.Ja de tijd gaat inderdaad wel heel snel.Ook wij hebben daar last van.Met Annie gaat het goed,ze kan de vingers alweer redelijk gebruiken.Nog bedankt voor je mail,leuk.Ja hier wordt het ook behoorlijk kouder.Verleden week toen ik s'morgens ging wandelen was het 14 graden boven nul en vanmorgen maar 1,dus dat scheelde wel een jas. hoop dat het vandaag goed gaat bij dat bedrijf en dat je een duidelijk antwoord krijgt op je vraag.Als ik de boeren hier moet geloven gaat het daar nog slechter dan hier,bij de veehouders tenminste.Nou Dorien,ik hoop dat je tweede helft net zo leuk gaat als de eerste maar volgens mij komt dat helemaal goed.Doe al je vriendinnen de groeten en tot schrijfs.
    dikke knuffel

  • 08 November 2010 - 21:13

    JePa:

    Jaja, studeren in Denemarken heet dat... feestje hier en feestje daar!
    Hier in NL begint het ook wat kouder te worden. vanmorgen moest ik een extra sjaal om in m'n fiets, n toen een auto voor mij moest uitwijken en de berm in ging, kraakte het ijs op een waterplasje...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Herning

Stage in Denemarken

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2011

Thuis

18 Januari 2011

Bijna het eind..

09 Januari 2011

Weer in Denemarken

09 Januari 2011

Weer thuis

13 December 2010

Bijna kerst
Dorien

Komend half jaar houd ik iedereen via deze blog op de hoogte van de dingen die ik ga meemaken omtrent mijn minors in Azië.

Actief sinds 30 Juni 2010
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 35277

Voorgaande reizen:

25 Januari 2016 - 24 Juni 2016

Mijn minors in Azië

30 Juni 2011 - 30 Augustus 2011

werken in cherso

28 Augustus 2010 - 23 Januari 2011

Stage in Denemarken

04 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: