Ouders hier! - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu Ouders hier! - Reisverslag uit Herning, Denemarken van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu

Ouders hier!

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

22 November 2010 | Denemarken, Herning

Hallo Allemaal!

Hoe gaat het?
Hier in Denemarken gaat het goed, en heb een leuk weekend achter de rug.
De lessen deze week waren erg saai, en we hebben er een paar overgeslagen.
Op vrijdag kwamen mijn ouders langs! Op vrijdag middag keek ik al steeds uit mijn raam om te kijken of ze er al aan kwamen. Omdat het complex waar ik slaap best wel groot is, rende ik de hele tijd heen en weer tussen de receptie en mijn kamer.
Na wat heen en weer geren belde mijn vader, en heb ik ze naar mijn kamer geloodst..
Het was erg leuk om ze weer te zien. Ze hadden een hele krat voor me meegenomen met allemaal leuke spulletjes! Ook heb ik alvast sinterklaas spullen gekregen die ik pas met sinterklaas mag openmaken, iets wat nogal moeilijk gaat worden. De rest van de dag zijn we hier gebleven, heb ik ze rond geleidt in het huis waar ik slaap, en s’ avonds hebben we gepoold en film gekeken.

De volgende dag zijn we al vroeg naar de stad gegaan, aangezien de winkels al om 2 uur sluiten hadden we niet veel tijd om te winkelen. Daarna zijn we naar het overdekte winkelcentrum gegaan, waar we nog wat hebben gegeten bij een Chinees. Ik had een typisch Chinese soep, wat heel erg heet was, mijn neus begon spontaan te lopen en ook kreeg ik het opeens erg warm! Na de Chinees zijn we naar mijn school gereden, daar hebben we in de kunsttuin rond gelopen. Rond 4 uur begon het al donker te worden, dus zijn we weer naar huis gegaan. s´Avonds zijn we mijn z´n allen uit eten geweest, we waren in totaal met z´n elven. Het was een erg gezellige avond en we hebben enorm gelachen.
Later die avond hadden we een feestje beneden in de kelder. Er kwamen allemaal mensen van ons huis, en mensen van onze school. Pa en ma gingen ook mee, maar je snapt al dat hun de oudste waren..
Ik heb enorm gelachen om de gezichten van al die mensen vooral toen mijn vader mee ging dansen enzo.. Hahaha..

Zondag hebben we na het ontbijt van even een loopje gedaan, en na een kopje koffie gingen ze er weer vandoor. En rond 9 uur kreeg ik een sms’je dat ze weer thuis waren.
Ik heb echt een heel leuk weekend gehad, en zal er nog vaak aan terug denken. Mijn hele snoep voorraad is weer aangevuld, en heb leuke cadeautjes gekregen van Roos.

Ik heb goede hoop dat deze week weer een leuke week word, aangezien we Donderdag kerststukjes gaan maken, en vrijdag uitgaan. Ik houd jullie op de hoogte!

Dorien

  • 22 November 2010 - 21:11

    Annelies:

    Jaaah!! Foto's van je kamer! Leuk hoor:D

  • 24 November 2010 - 18:55

    Jezusje:

    nice verhaal!!
    haha
    maar die sneeuw foto..:O hmm zag weinig sneeuw..;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Herning

Stage in Denemarken

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2011

Thuis

18 Januari 2011

Bijna het eind..

09 Januari 2011

Weer in Denemarken

09 Januari 2011

Weer thuis

13 December 2010

Bijna kerst
Dorien

Komend half jaar houd ik iedereen via deze blog op de hoogte van de dingen die ik ga meemaken omtrent mijn minors in Azië.

Actief sinds 30 Juni 2010
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 35276

Voorgaande reizen:

25 Januari 2016 - 24 Juni 2016

Mijn minors in Azië

30 Juni 2011 - 30 Augustus 2011

werken in cherso

28 Augustus 2010 - 23 Januari 2011

Stage in Denemarken

04 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: