up date - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu up date - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Dorien Beijk - WaarBenJij.nu

up date

Door: dorienbeijk

Blijf op de hoogte en volg Dorien

20 Juli 2010 | Griekenland, Athene

Hallo allemaal,

Hier weer een mailtje uit Kreta.
Ik zit nu weer op mijn balkonntje, en ik zit in een klein dipje.
Het werk word steeds leuker, maar het er om heen is niet echt super leuk.

Ik had gedacht dat als je hier met 15 collega´s zit, allemaal in een vreemd land, dat je dan een soort van band op zou bouwen. Maar dat is niet echt zo.
Ik leef maar met een paar mensen, de rest zie ik amper. Wat ik op een dag doe is ook niet veel. Gister ben ik samen met een klasgenootje naar star beach geweest. Dat is een groot commercieel complex met zwembaden en palmbomen. Verder ben ik op stap geweest en ik lag vanochtend om 8 uur op bed. Ik had de wekker om 5 uur. Om 6 uur moest ik werken en ik was om 22.00 weer thuis. Dat zijn dan direct al weer 2 dagen. De tijd gaat hier snel, maar ook weer niet. Ik eet slecht, meer dan een 2 broodjes heb ik niet op vandaag.

Maar goed, ik heb het zelf gewild, dus ik mag niet klagen. Maar ik weet wel dat als ik weer wil werken in het buitenland dat ik dan niet op zo´n commerciele plek doe als hier. Vorig jaar ben ik naar Bulgarije geweest. Nou ik kan maar weinig dingen bedenken die anders zijn.

Ik denk dat als je 4 mensen hebt, en 1 is er van naar Bulgarije geweest, 1 naar Chersonnisos, 1 naar Salou en de laatste naar Lloret de mar, dat je dan dezelfde verhalen hebt.
Het gaat over het strand, uitgaan en de zee. Meer niet, dat is toch saai. Als ik weer ergens wil werken, wil ik werken waar je echt het gevoel hebt dat je in dat land zit, en wat je met niks anders dan dat land kan vergelijken. Maarja ik besef dan ook wel weer, dat ik dan niet in de horeca kan werken omdat het niet geen toeristish gebied is. Dan moet ik ergens anders in gaan werken, maar ik zou weer niet weten wat.

Okee dit is een saai verhaal aan het worden. Ik zal er een wat vrolijkere draai aan geven.
Ik heb vandaag overhemden gestreken!! haha,. je ik voelde me ook goed gek toen ik daarmee bezig was, maar goed. Ik had shirtjes met de hand gewassen en die over een touwtje gehangen, maar toen ik die er af haalde, zaten er allemaal kreukels in. Dus ik vroeg aan wat mensen of die toevallig ook een strijkboutje bij zich hadden. En jawel hoor, 1 van de 2 jongens had er 1 bij zich. Ik mocht hem wel lenen, maar dan moest ik wel zijn overhemden strijken.. Nouja, gek zoals ik ben, heb ik dat dus gedaan.

Maar goed, ik ga er een eind aan breien. Ik ga straks naar bed, en ik hoop dat ik het morgen weer wat zonniger zie.

Groetjes Dorien

  • 20 Juli 2010 - 08:54

    Annelies:

    Het komt vast weer goed en je hebt het idd zelf gewild:P En over 33 dagen ben je weer terug en je bent bijna jarig!!!:D

  • 22 Juli 2010 - 11:49

    Papa:

    hoi dorien,
    dipjes horen er een beetje bij denk ik; maar ze gaan ook weer over (en je leert er veel van, zoals ik hierboven gelezen heb).
    is dat Chersonnisos echt alleen maar commercieel en Hollands? of is er zo hier en daar misschien ook nog wat Grieks te ontdekken?
    Goede instelling trouwens, om te zeggen: "ik heb het zelf gewild, dus ik mag niet klagen" ik ben trots op je!

    xxx

  • 22 Juli 2010 - 21:12

    Johan:

    Hey Dorien.Goed verhaal,zit veel in.
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Geniet van deze dag,en maak er iets leuks van.
    Knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Dorien

Komend half jaar houd ik iedereen via deze blog op de hoogte van de dingen die ik ga meemaken omtrent mijn minors in Azië.

Actief sinds 30 Juni 2010
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 35318

Voorgaande reizen:

25 Januari 2016 - 24 Juni 2016

Mijn minors in Azië

30 Juni 2011 - 30 Augustus 2011

werken in cherso

28 Augustus 2010 - 23 Januari 2011

Stage in Denemarken

04 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: